HeidelbergJembatan boarding tetap tanahMasih ada ruang untuk pembangunan?

masa pelepasan:2023-10-31 18:44:04 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:251

Petua teras:Heidelberg,Jembatan penerbangan tetap adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan ni

Jembatan penerbangan tetap adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh disesuaikan. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul

HeidelbergJembatan penerbangan jenis platform juga boleh merancang mod struktur berbeza berdasarkan keadaan laman yang berbeza, memenuhi aplikasi peranti kebanyakan saluran muatan dan muatan. Simple put, sebuah jambatan boarding terkandung.

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

JinggaThe platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.

Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?


HeidelbergJembatan boarding tetap tanahMasih ada ruang untuk pembangunan?



Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Apabila menggunakan jambatan naik, pastikan platform stabil dan tegas, had kelajuan ialah kilometer/jam. Semasa proses turun jambatan naik, semua pegawai diharamkan mendaki, dan operasi muatan berlebihan diharamkan semasa menggunakan jambatan naik. The hydraulic oil used should be kept clean and should not be mixed with water or other impurities. It is generally replaced every six months. The hydraulic oil is usually N in winter and N in summer. When the boarding bridge malfunctions, the operation should be stopped immediately to eliminate the problem.

Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, mempertahankan, dan membersihkan dalaman jambatan penerbangan hidraulik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian dan mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan! Janganlah kecelakaan kecelakaan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas,HeidelbergJembatan naik trak bekas, sisi,HeidelbergCustomized hydraulic fixed boarding bridge, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Tinggi platform muatan dan muatan jambatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Fabrik jembatan pengangkutan profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Mengapa? Jembatan pengangkutan terkandung: Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan pengangkutan terpasang adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat.

[UNK][UNK]. Jembatan pengangkutan sisi platform: Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak.


HeidelbergJembatan boarding tetap tanahMasih ada ruang untuk pembangunan?



Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.

Kesimpulan ujianPada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul

Tekan tangan angkat untuk mengangkat jambatan papan atas bawah kereta. Apabila kenderaan ditempatkan, lepaskan valv kembali,HeidelbergJembatan boarding tetap tanah, turunkan jambatan papan dan meliputi piala bibir dengan lancar ke belakang kenderaan. Amankan jambatan papan dan kenderaan dengan rantai. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan boleh mula bekerja. Selepas kerja rumah selesai, tekan tangan untuk mengangkat jambatan papan, memandu kenderaan pergi, dan tetapkan semula jambatan papan. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gerakkan ke dalam kenderaan.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

HeidelbergUntuk mencegah rusting di jambatan boarding bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

Kedua, pemilihan stesen pam hidraulik dan silinder minyak untuk jambatan naik hidraulik tetap juga penting. Peralatan ini adalah komponen pusat peralatan luaran dan tidak dapat diabaikan. Ini tidak hanya menentukan penggunaan jangka panjang jambatan naik hidraulik tetap, tetapi juga ketidakmampuan untuk menyokong keseluruhan proses operasi!

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.


Hak cipta dan notis:
1. HeidelbergJembatan boarding tetap tanahMasih ada ruang untuk pembangunan? yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat HeidelbergJembatan boarding tetap tanahMasih ada ruang untuk pembangunan?, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan HeidelbergJembatan boarding tetap tanahMasih ada ruang untuk pembangunan? adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian HeidelbergJembatan boarding tetap tanahMasih ada ruang untuk pembangunan? mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Heidelbergmengesyorkanberita
HeidelbergBerita terkini